2013. október 9., szerda

Baj a Harmatival?

sgforum.hu 2008.április.28-i hozzászólás (#727), válasz az előtte hozzászóló kérdésére (nem a blog szerkesztőjének a cikke, másolt tartalom!!!)

Baj a Harmatival?

Hű-ha ez magaslabda!!!!!!!!!

...szóval: HAZUG-CSALÓ-GAZEMBER!

Rövid sztorim:
  • a szalonban lévő motort sikerült 6 hét alatt realizálni
  • pénteken délután kezet fogtunk 1,7m Ft-ra (1,78 m Ft a lista ára), de hétfő reggelre már 1,73mFt lett !!!??? Kell vagy nem??? Kérdezték!
  • 2006-os paripára egyeztünk meg, átvételkor láttam a forgalmiban: gyártási év 2005!!! Amikor szóltam Árpi bácsinak, az volt a reakciója, hogy "...nyugodj meg, jó motort vettél!"
  • nem kaptam számlát !!! Sem az üzembehelyezésről sem pedig a motorról, pedig kértem !!! Utóbbiról a biztosítási ügynökömtől kaptam egy másolatot !!!
  • apropó üzembe helyezés: miden szalonban simám elengedték, de Harmatinál 67e Ft, pedig a 660 ccm-ennek 42e Ft a hivatalos tarifája, persze ez is az átvételkor derült ki!!!
  • átvétel kb 2-2,5 óra, mert a biztosító felé adott adatlapon "3 gyári kulcs" helyett "1 fő és 2 normál gyári kulcs" szerepelt (ez a hivatalos Yamaha szerződés szövege), így nekik ez nem volt jó, így azonnal javítani kellett eredetiben, mert áthúzott és "javított" feliratú szerződét nem fogad el az ő biztosítójuk !!! Mondanom sem kell, hogy a Harmati töltötte ki az adatlapot, az én ügynököm pedig csak érkeztette a biztosítónál !!!
  • már 3-4 hete boldogan száguldoztam az utakon amikor felhívtak, hogy nem jó az a casco amit kötöttem, ezért kössek egy másikat náluk kb 2,5-szer annyiért, mint az enyém. Kérdeztem, hogy miért tenném ezt, pláne pénztártól való távozás után? Azt mondták, hogy felmondják az Erte Lizinges szerződésem !!! Kedvesek ugye???

Na és ez az Erste-s ügy a mai napig húzódik, pedig már a 3. casco-t kötöm, de ez sem jó nekik! Alig várom már a bank levelét, hogy legyek kedves és fáradjak be kifizetni a motor teljes árát most azonnal, különben elveszik a plüssmackóm!

...és még 10000 évig tudnám folytatni!

Szerinted szeretnem kéne a Harmatit??? Büdös köcsög bagázs !!!
OZS

Következő hozzászólás:
A lényeget kihagytad. "Más" Yamaha szalonokban mikor említetted, hogy nem szívleled a Harmatit, csak ennyit kérdeztek: "Évjárat?.". (Ennek én is fültanúja voltam.)
=> Ergo őt már sehol sem kell bemutatni.

forrás: sgforum.hu/listazas.php3?id=1165649218&order=reverse&index=2&azonosito=xtclub
Yamaha Story

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése